ר' מוטק'ה בלוי: "התגובה הכי טובה תהיה להתעלם"

אסתי פלד 2 Comment on ר' מוטק'ה בלוי: "התגובה הכי טובה תהיה להתעלם"

ר' מוטק'ה בלוי לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר": "הלב אומר לקבל אותם עם טיטולים, אבל המוח אומר להתעלם. אנשים גרים בבני ברק כדי לא להיתקל בבעיות צניעות, אז אין שום היתר ללכת לראות אותם כי הם לא לבושים בצניעות" | האזינו

13:51
30.04.24
יונת קפלן No Comments on לא לספור קלוריות: הגישה של ניקול שרון לאורח חיים בריא

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לקראת הפגנות השמאל מחר בבני ברק, איש דגל התורה ר' מוטק'ה בלוי התראיין ב"מהדורת הבוקר" לבצלאל קאהן ודוד חכם, והמליץ לציבור להתעלם ממפגיני השמאל שיגיעו לעיר.

"הלב אומר שזו חוצפה ועזות מצח ההפגנה בבני ברק, וצריך לקבל אותם עם טיטולים, אבל המוח אומר שהם מחפשים את זה, ולכן צריך להימנע מעימותים איתם" פתח הרב בלוי. "אם הם רק באזור של הגורדי שחקים הם יכולים רק לקנות צ'ונט. זה לא ממש תוככי בני ברק. המלצתי לתת להם לעשות מה שהם רוצים, ופשוט לא לבוא לשם".

"אנשים גרים בבני ברק כדי לא להיתקל בבעיות צניעות, אז אין שום היתר ללכת לראות אותם כי הם לא לבושים בצניעות" הוסיף בלוי.

"צריך להוציא להם שתייה, להביא את חב"ד שיניחו להם תפילין, להביא נציגים של ערכים שירשמו אותם לסמינרים של ערכים. מי שרוצה אולי ישים דברי תורה ברמקול" אמר.

"יש הוראה מגדולי התורה, לא להתייחס ולהוביל את הרפורמה, כדי שלא יילחמו מול הציבור החרדי. ליברמן הביריון מושך את זה לשם" הוסיף הרב בלוי. "בכל מקום אמרו שהיהודים אשמים, תחליף את המילה יהודים בחרדים, וזה המצב".

האזינו:



2 תגובות

מיין תגובות
    1. לא קשור פחדנים שומרים על עמנו מלהיכשל בחילול ד’ כי לשם הם גוררים אותנו